Kilpailukalenteri 2021 Syksy valmiina

15.09.2021 13:29

Veteraanien ränking

Veteraanien ränking käynnistyy 29.9.2021 klo 10.00 Kuopion Keilahallissa. Kauden aikana keilataan kymmenen osakilpailua ja viiteen osakilpailuun pitää vähintään osallistua joka mahdollistaa finaaliin pääsemisen.

Yleinen paikallissarja

Yleinen paikallissarja käynnistyy tiistaina 5.10.2021 klo 17.30 alkaen Rauhalahti Bowlingissa. Tänävuonna mukana kuusi joukkuetta Veljmiehet 1-2, Kolaus 1-2, Nousu, Tirraas (Rojjaaksen ja Tiimin yhteisjoukkue). Sarjassa pelataan viisi kierrosta ja jokaisella kierroksella joukkueelle tulee 4 peliä. Kauteen siis mahtuu kullekkin joukkueelle 20 peliä jonka jälkeen voittaja on selvillä. Tälle kaudelle saamme uutena joukkueenna mukaan Tirraas jossa keilaajia löytyy Rojjaaksesta sekä Tiimin joukkueista joten tervetuloa mukaan. Kuopion Keilahallissa keilataan maanantaisin ja Rauhalahti Bowlingissa paikallissarjan kierros on tiiistaisin.

Veteraanien Paikallissarja

Veteraanien paikallissarja käynnistyy puolestaan keskiviikkona 6.10.2021 klo 10.00 Kuopion Keilahallissa. Tänävuonna mukana huikeat kaksitoista joukkuetta Rojjaas 1-4, Tiimi 1-3, Ra-Ke, Puijo, Syklis, Veljmiehet, Nousu. Sarja pelataan kolminkertaisena (33 peliä alkukilpailussa) ja loppukilpailuun pääsee kuusi parasta alkukilpailussa pärjännyttä joukkuetta.

KKL Mestaruuskilpailu

KKL mestaruudesta taistellaan myös kaudella 2021-2022. Alla linkki sääntöihin sekä osakilpailuihin.

Kilpailukalenteri